miercuri, 1 iulie 2009

eu ,ea si el


aha. era un ala ametit, cu o tigara in mana,da jumatate rupta ,jumatate uda, dar el o fuma. poate nu asta era important, poate ochelarii aia de soare pe parul ala cret. era dragut! puteam sa stau o vesnicie sa ma uit la el. deabea incepuse ploaia. steateam si ma uitam la cafeneaua mazgalita in care eram si desigur la paharul lui de vin. rosu? da se golea incet incet. in colt zarisem o fata, o ea. dubioasa. si ce parul lui era un pic floscait si statea in toate partile. putea sa termine sa nu se mai uite la el ca la o javra. era dragut!. ah. incepeaau ca urmele de marker fosforescent de pe pereti sa se duca. erau luminate de niste raze de soare.as fi vrut ca acea seara sa nu se termine. si ce daca fuma un chistoc de jumatate de ora, si mai era doar un pic vin, putea sa mai stea un pic in bataia vantului de la geam. poate daca nu venea barmanu sa-mi zica sa-mi dau picioarele de pe masa poate vedeam daca s-a uitat la mine. simteam asta. poate daca aveam un pic curaj ma duceam la tipa de acolo. dar puteam sa jur ca replica ei era: mda... ala e pedofilul care se ia de pusti mai mici decat el?. as fi omorato. am lasato balta. si da uitandu-ma la cer, si dupa la fereastra am descoperit ca numai era. de ce? numai zaream decat paharul gol. care mai erau sansele sa-l mai vad vreodata? niciuna. si am plecat. si tipa aia? nu stiu, fuma si bea vodka, poate intre timp isi gasise un libidinos sa-i tina companie. nu stiu? poate si ea se gandea la el? poate ii placea si ei?nu stiu.sau poate doar se uita pe geam. acum lasa coniacul sa curga da-mi o tigara si sa ne-amintim!... [ABERARE]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu