vineri, 11 septembrie 2009

europeade (symbol)



ora 5:30 dimineata,inafara de faptul ca eram mega obosita pt ca dormisem aprox. 3 ore, eram fericita.dc? habar nu aveam cum o sa fie.Romania- a little bit boring. ce?? si tu ai fi innebunit 12 ore in autocar. Ungaria inca 3 ore si in sfarsit la hotel. sa amintesc am fost cu corul gen multe fete. revenind, as fi putut fi fresh a doua zi de dimineata daca nu as fi adormit pe la 3 si pe la 4 lumea haioasa din camera nu mi-ar fi pus toate paturile pe mine. eh. Slovacia-casute de pitici (e singurul lucru care imi amintestede acea tara.) bla bla. am adormit, mi-a amortit fundul pe scaun de nu stiu cate ori. Cracovia (polonia). funny. i mean it. turul orasului, masinute, ghizi draguti, accident. am ajuns la hotel. ai che rico! redds cu caramel, cirese, mere, tigari cu cirese, menta. mda si pe tine te-ar tenta. stiu asta!. ore multe cu autocarul,somn, miile de benzinarii folosite pt pisulica si asa mai departe. ca intr-un final sa ajungem in lituania. si un fel de vama veche 117 ani infinit , gen neispirata: repetitii.coordonatori.labas.hula hoop.delfinariu.muzeu maritim.viva la vida.festivalul europeade. spectacole.bravo bravisimo.mingiute.supe.acud acetilisalicilic.blonzi.marea baltica.rusi beti.kaunas.inghetata.bazar.parada.ghizi draguti.biscuiti.salam.iaurt.spike&guess who-tu.rico.gloo.lietuvos televija.costum popular.mall.shopping in costum popular.fara mancare.litas.sforait.frig.lei de mare.pinguini.pipi( greu de explicat, greu de inteles, dar uite cuvintele care imi amintesc de lituania)
then varsovia: mi-am pierdut geanta. am gasit-o. charlie charlie. monument de sub care iese apa pt porumbei. uda.4 dimineata rasarit. ( vezi alis daca nu te tineam de vorba cum mai apucam noi rasaritu in polonia?) si autocar again. then romania: prima persoana vazuta : un gunoier de la romprest. nu e panica.
asa e? nu prea intelegi nimic. trist dar dragut.
SPUF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu