joi, 25 iunie 2009

samăr taim.


RUPEREEEE. da. vara asta oficial a inceput odata cu terminarea bilingvului la engleza si cu petrecerea andreei. let's play a love game,play a love game! dans,muzica,bere,teacher's-ul nostru :(, confetii,terasa, pizza, narghilea, oficial a fost o mega super petrecere iar noi ne-am distrat. va fii o vara plina de role logic si de puyaaaaaaa balta alba salajan,si de 'buna sunt lady gaga si sunt virgina' si de boom boom peaaau. si de multe altele. ptr ca am zis ca in vara asta o sa lasam bisericutele si o sa iesim mai multi, da ca si acum ceva timp cand am iesit cu bicicletele alea de mai multe persoane si am rupt lantu si dupa am fugit, si atunci cand am mers in kfc desii aveam temperatura de 40 de grade, uite ca am tinut cont de asta dar acum god knows ce se va intampla in continuare dar stiu sigur ca va fii tare. da ptr ca noi ne planuim fiecare zii. shit shit shit. probabil ca vara asta o sa ajungem si la water park,numai ca siteurile cu vremea nu tin cu noi, o sa ajungem si la barcute fara sa stam 1 ora la coada ,o sa mergem si la harry potter 6 si desigur si la salsa 'sambata seara in oras animalele se aduna'...ma distrez , da si rad am un chef nebun de distractie si da o sa fie o vara like a star. probleme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu