joi, 25 iunie 2009

. ssi 1 si 2 si 3 si BITCH [beci]... 8 c


noi. da aceasta clasa miraculoasa , care a intrat in istoria scolii generale nr 3. HA HA HA >:). am avut cel mai tare banchet ever. suntem geniali cu tot cu prostiile noastre. poate nu am fost cea mai unita clasa dar am incercat mereu sa ne ajutam unul pe celalalt si ne-am acoperit de cate ori am avut ocazia. poate nu am reusit sa ne ascundem mereu deoarece tabla se misca cand e sparta si jaluzele facute franjuri nu sunt tocmai transparente si catedra cade atunci cand e rupta de 3 ori si replicile profilor scrise de pe perete din spate se vadeau destul de mult, dar NU E PANICA, diriga nu ne-a dat 6 la purtare la toti desi ne-a amenintat de atatea ori. mereu a fost aceea bariera intre colegi, nefiind toti din aceasi clasa si am fost repartizati in clasa a-5a din cauza examenului de intensiv engleza dar incetul cu incetul am reusit sa socializam:)). odata cu banchetul mi-am dat seama cat de mult ne iubim si cat de dor o sa ne fie de noi si chiar si de profi. am aflat cat de mult ne iubim atunci cand baietii au zis sa terminam mai repede ca sa planga fetele si dupa toti plangeau 8-).invincibili.inacapatanati. destepti.ratati.dansatori.mirifici.iubitori.intr-un cuvant GENIALI.
Si da in clasa asta mi-am descoperit rasul meu de soarece, in clasa asta m-am maturizat, in clasa asta am invatat ce inseamna prietenia, in clasa asta am invatat cum sa-mi traiesc viata la maxim.
daca as putea s-o iau de la capat din clasa a5a as vrea sa fim aceiasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu